Subject: SA A.H.Tammsaare Muuseum Vargamäel nõukogu koosolek 16.06.2025
From: "Egert Kaarlep" <[email-masked]>
To: "[email-masked]", <[email-masked]>, "KUM min",Reelika Räim
Date: Wed, 4 Jun 2025 15:27:35 +0300

Tere kõigile

Vastavalt Riigivaraseaduse §84 saadan info nõukogu koosoleku päevakorrast.

SA A.H.Tammsaare Muuseum Vargamäel nõukogu koosolek toimub 16.06.2025 
algusega kell 10.00 Vargamäel.

Päevakord:

1.	SA juhataja informatsioon SA majandustegevusest ja majanduslikust seisust
2.	Ülevaade uue püsiekspositsiooni projekti läbiviimine, paikvaatlus 
objektile
3.	SA Arengukava 2026-2030 arutelu.
4.	Muud küsimused.

Parimate soovidega,

Egert Kaarlep
SA A.H.Tammsaare Muuseum Vargamäel
Nõukogu esimees

tel. 52 49 709
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]